به گزارش اکونا پرس،

عطاء معروخانی در این دیدار ، از تلاش کارکنان فولاد هرمزگان و مخصوصا معاونت بهره برداری و واحد احیا مستقیم در کسب دو رکورد تولید پیاپی فروردین و اردیبهشت ماه با اهدای گل قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد این رکوردها همچنان تداوم داشته باشد .وی اظهار داشت در واحد احیا مستقیم در صدد هستیم با افزایش ریت تولید و کاهش توقفات ، تولید آهن اسفنجی را در سال جاری به یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن برسانیم که ۷۰ هزار تن بالاتر از ظرفیت اسمی این واحد می باشد.

‎ایشان در این دیدار صمیمی خطاب به کارکنان گفت : بوسه بر بازوان توانمند شما عزیزان می زنم وامیدوارم با برنامه ریزی های صورت گرفته و تلاش شما عزیزان ، هر روز شاهد شکوفایی و رشد فولاد هرمزگان باشیم و ما به عنوان نگینی در سطح کشور بدرخشیم .

‎مدیر عامل فولاد هرمزگان با تاکید بر توسعه این شرکت در کنار بهبود معیشت کارکنان گفت : اینجانب از ابتدای حضورم بر پیشرفت ، توسعه و شکوفایی این مجموعه تاکید کرده ام و بر این باورم که با داشتن نیروی انسانی جوان و متخصص و مدیران جوان و با تجربه و برنامه هایی که در دست اجرا داریم روز به روز شاهد رشد و شکوفایی مجموعه خواهیم بود.

‎انگیزه بالای کارکنان و کارگران بسیار خونگرم و پرتلاش و دلسوزی که در این شرایط آب و هوایی از جان و دل مایه می گذارند، ما را بیش از گذشته مصمم می کند که در کنار کار و تولید و طرح های توسعه ای، در راستای رسیدگی به معیشت این عزیزان قدم های بیشتری را برداریم .

‎وی در تشریح بهبود معیشت کارکنان و پیمانکاران گفت : پاداش های نقدی و غیر نقدی ما برای پیمانکاران با کارکنان رسمی ما به یک سطح خواهد رسید و پیگیر این موضوع خواهم بود که فرقی بین پاداش های پرداختی بین کارگران پیمانکاری و کارکنان رسمی نباشد و از همه در یک سطح تقدیر خواهیم کرد . معروفخانی این پاداش ها را شامل پاداش های تولید ، رکورد و هدایای مناسبتی عنوان کرد و گفت معتقدم همکاران سخت کوش پیمانکار همانگونه که در کنار عزیزان رسمی در حال تلاش و تولید هستند می بایست از پاداش های یکسانی نیز برخوردار باشند .

‎وی گفت در روزهای آینده خبرهای خوبی برای پیمانکاران در حوزه بیمه و سلامت خواهیم داشت .

‎امید است که در آینده نزدیک شاهد رشد و شکوفایی فولاد هرمزگان در کشور باشیم و ببینیم که فولاد هرمزگان چون نگینی درخشان در منطقه بدرخشد