به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد،رئیس کمیته امداد طی جلسه‌ای که به‌صورت ویدئو کنفرانس با مددکاران کمیته امداد استان قم به مناسبت کسب رتبه نخست مددکاری در کشور برگزار شد از آن‌ها قدردانی کرد.

 سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد، بابیان اینکه همه امدادگران و مددکاران در سراسر کشور در بحث اطعام مهدوی و افطاری ساده ماه مبارک رمضان سنگ تمام گذاشتند کار بزرگی که مجموعه امدادگران استان قم انجام دادند، مراجع عظام و علما را به تحسین واداشت.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد استان قم عملکرد بسیار موفقی داشته است، ضمن خدا قوت به امدادگران و مددکاران این استان تصریح کرد: قدردانی مراجع و علما به‌ویژه حضرات آیات حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین و سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) که در جلسات رسمی و به‌صورت تلفنی رضایت خود را از عملکرد این نهاد در استان قم اعلام کرده‌اند نشانه اعتماد این بزرگواران به این نهاد است.

رئیس کمیته امداد اعتماد مراجع عظام تقلید، علمای اعلام، حوزه‌های علمیه، موسسات خیریه، خیران و اقشار مختلف مردم به این نهاد را نتیجه اخلاص و تلاش شبانه‌روزی امدادگران این نهاد دانست و گفت: اخلاص برخاسته از دلی است که فقط خدا در آن حاکم است و نمونه‌های بی‌نظیر آن در عصر حاضر حضرت امام (ره) و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که پیشنهاد می‌کنم سیره زندگی این بزرگواران را حتماً بخوانید.

وی ضمن قدردانی از تولیت و عموم کارکنان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) که همیشه یاریگر این نهاد بوده‌اند گفت: من از این آستان مقدس که در اقدام استثنائی و بزرگ پخت و توزیع 200 هزار پُرس غذای گرم این نهاد را یاری کردند، تشکر می‌کنم.

بختیاری بابیان اینکه طبق گزارش‌های واصله خبردارم که امدادگران کمیته امداد استان قم در ماه مبارک رمضان با وسیله نقلیه شخصی و تا پاسی از شب، غذای گرم و بسته معیشتی درب منازل نیازمندان تحویل می‌دادند افزود: من از شما و خانواده‌های محترمتان تشکر می‌کنم، کمیته امداد را سرافراز کردید.

وی ادامه داد: عملکرد درست شما بهترین تشکر از مردم است که زبان در برابر این‌کاره‌ای بزرگی که انجام دادید قاصر است.

رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه قم مرکز صدور تشیع علوی به سراسر جهان است گفت: در گفتمان‌های مراجع عظام و علمای قم و تماس تلفنی که با نماینده آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) داشتم از امدادگران کمیته امداد در سراسر کشور به‌ویژه از مدیرکل و امدادگران استان قم قدردانی شد.

بختیاری از توزیع بیش از 20 میلیون غذای گرم، چهار میلیون افطاری ساده و دو میلیون و 400 هزار بسته معیشتی به نیازمندان در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: در آینده نزدیک خبرهای خوشی از اقدامات این نهاد در پایش فقر، امداد الکترونیکی هوشمند و حذف پرونده‌های فیزیکی مددجویان خواهیم داد.