به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی  شرکت های منتخب عضو اتاق بازرگانی اصفهان که برای اولین بار و به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد، مسعود گلشیرازی رئیس اتاق بازرگانی اصفهان به صورت مجازی با مدیران روابط عمومی شرکت های منتخب گفت و گو کرد.

 در بخش آغازین این نشست رئیس اتاق بازرگانی اصفهان، ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی، تصریح کرد: نقش روابط عمومی در آگاهی بخشی ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی مهم و تاثیر گذار است و همچنین هم اندیشی و  هم افزایی روابط عمومی های شرکت های عضو اتاق به منظور رشد و بالندگی صنایع استان و ایجاد جامعه آگاه امری ضروری است.

گلشیرازی ایجاد ارتباط دو سویه مابین اتاق و مدیران روابط عمومی و اطلاع از خدمات و اقدامات  اتاق با رویکرد نسل سوم را امری حیاتی  تلقی کرد و گفت: امیدواریم در این جلسه با هم اندیشی مدیران یک مدل همکاری احصا شود که در نهایت منجر به ارتقا ارتباطات بین بنگاهی و ایجاد جریان های اقتصادی در کل استان و کشور  شود.

سپس علی کرباسی زاده مشاور عالی رئیس اتاق بازرگانی اصفهان نیز ضمن عرض تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی توضیحاتی در خصوص سرای نوآوری و رشد اتاق بازرگانی اصفهان و دانشگاههای استان و همچنین دستاوردهای مهم  این مرکز ارائه کرد و ایجاد این مراکز را مسبب تحولی بنیادی و اساسی در آموزش کشور دانست.

مشاور عالی رئیس اتاق بازرگانی اصفهان، در ادامه از یکی از پروژه های مهم اتاق بازرگانی در حوزه گردشگری صحبت کرد و از مدیران روابط عمومی بنگاههای عضو اتاق درخواست کرد تا در این زمینه همکاری داشته باشند و اظهار کرد:استان اصفهان به لحاظ گردشگری از ظرفیت های منحصر به فردی برخوردار است و علیرغم رتبه تک رقمی  اصفهان در زمینه ظرفیت های گردشگری در دنیا،رتبه اصفهان در زمینه جذب گردشگر سه رقمی است و تو سعه های ایجاد شده در استان تا به امروز در حوزه صنعتی بوده که ناپایدار هستند.

کرباسی زاده  اضافه کرد: از اینرو صفحه ای به نام قصه های ناگفته اصفهان در فضای مجازی ایجاد شده است و با سرمایه  گذاری و برنامه ریزی های انجام شده امیدواریم با همکاری روابط عمومی های بنگاه‌های استان اصفهان،  این صفحه اطلاع رسانی و به عموم معرفی شود و همچنین در بحث تولید محتوا  تحولاتی رقم بخورد.

سپس بهنام ابراهیمی جانشین دبیر کل اتاق بازرگانی اصفهان نیز با بیان اینکه محیط کسب و کار و فعالان اقتصادی به اینگونه نشست ها  که منجر به هم افزایی و در نهایت ارتقا شرایط اقتصادی استان می شود نیاز دارد گفت:امیدواریم به  عنوان دستاورد این جلسه بتوانیم  بحث روابط عمومی را نیز به موازات مراکز شتابدهنده صادرات و بازاریابی که در اتاق تشکیل شده اند پیگیری  و راه اندازی کنیم و  انتظار می رود این نشست ها ادامه پیدا کرده و منجر به توسعه روز افزون شود.

در بخش پایانی این نشست، مهدی شایسته فرد مدیر حوزه ریاست و ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان نیز با بیان این نکته که هدف از تشکیل این نشست ایجاد هم‌افزایی فی ما بین روابط عمومی های بنگاه‌های عضو اتاق است، اضافه کرد: این نشست در آینده به صورت دوره ای  و به منظور  آشنایی با  پتانسیل ها و ظرفیت ها ی همکاری چند جانبه بین  بنگاه‌های منتخب عضو اتاق ادامه خواهد یافت.