به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس،حجت الاسلام "هادی پور میرزایی" در آئین تقدیر از مشاوران مشاوران معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان،اظهار داشت:واحدهای مشاوره و مددکاری اجتماعی از اهمیت بسیار بالایی برای نیروی انتظامی برخوردار است.

وی ، وجود واحدهای مشاوره و مددکاری در نیروی انتظامی را در راستای تحقق شعار جامعه محوری پلیس عنوان کرد و افزود: موفق ترین کار واحدهای مشاوره و مددکار ی ایجاد صلح و سازش بین مراجعان به کلانتری ها و کاهش بار پرونده های ارجاعی به محاکم قضائی است. 

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان ،میانجیگری،مداخله درمانی ، مصالحه و حل مشکل مراجعان ،کاری طاقت فرسا ولی در نزد خداوند از اجر و ثواب بزرگی برخوردار است.

حجت الاسلام پور میرزایی تصریح کرد:مشاوران و مددکاری اجتماعی نیروی انتظامی بدون هیچ هزینه ای در خدمت شهروندان هستند گفت: به مردم توصیه می کنم قبل از اینکه پرونده خود را در محاکم قضائی طرح کنند ، از راهنمایی ها و خدمات مشاوره ای مرکز مشاوره و آرامش پلیس بهره مند شوند و مطمئن باشند که کارشناسان مشاوره پلیس تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و احقاق حقوق آنها انجام خواهند داد.

کفتنی است در پایان از مشاوران معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان،با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.