به گزارش اکونا پرس،

به نقل از ایثار واحد استان قم، حجت الاسلام حسن هنرمند در جمع معاونان و مدیران بنیاد ضمن گرامی داشت یاد شهدای قیام 15 خرداد گفت:  15 خرداد سال 1342 نقطه آغاز شکوفایی قیام مردمی به رهبری امام خمینی (ره) بود، قیامی که به برکت خون شهدا، مقاومت ملت ایران و رهبری حکیمانه در بهمن 1357 به پیروزی رسید.

وی تاکید کرد: قیام 15 خرداد پشتوانه مردمی داشت از ابتدا قیام با حضور به موقع و آگاهانه ملت و پشتیبانی مقتدرانه و حکیمانه ولایت شکل گرفت و همین موجب وحدت و یکپارچگی و بصیرت و پیروزی شد و این مسیر تا امروز ادامه یافته است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم اذعان داشت: انقلاب به برکت خون شهدا به پیروزی رسید و بعد از آن همین روحیه ولایت مداری و ایثارگری موجب پیروزی ملت ایران در جبهه های حق علیه باطل شد و بعد از آن نیز شاهد چهار دهه ایستادگی در برابر همه هجمه های دشمنان هستیم.

حجت الاسلام هنرمند اظهار داشت: ایمان و ایستادگی و مقاومت ملت ولایت مدار ایران موجب شده تا این انقلاب سربلند در مسیر پیشرفت و تعالی قرار گیرد و هیچ چیز نتواند مانع آن باشد، امروز انقلاب اسلامی امید دلهای آزادگان در سراسر دنیاست.

وی تصریح کرد: نهضت انقلاب اسلامی در پیوند مستحکم بین امت با ولایت بوده است و ملت با حضور در تمامی صحنه ها پشتیبان اصلی نظام اسلامی است و با این حضور آگاهانه موجبات اقتدار نظام و شکست تحریم ها و تهدیدات دشمنان را فراهم ساخته است.

حجت الاسلام هنرمند تاکید کرد: اکنون نیز آزمونی دیگر در راه است، ملت ایران برای حفظ دستاوردهای شهدا که همانا عزت، امنیت، آرامش و اقتدار نظام اسلامی است همواره گوش به فرمان ولایت در صحنه ها با هوشیاری حاضر شده و از آرمانهای شهدا و امام شهیدان دفاع خواهد کرد.