به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، آیت‌الله سید محمد علی علوی گرگانی در جمع مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و هیئت همراه، با تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط این سازمان در راستای ایجاد اشتغال پایدار اظهار کرد: لازم است از همه ظرفیت‌ها برای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب و خواسته‌های به حق مردم استفاده شود.

وی افزود: اجرای امینانه نیت واقفان مهمترین وظیفه سازمان اوقاف است که بحمدالله شاهد چنین امری هستیم و انتظار این است که روند کنونی ادامه یابد و تقویت شود.

این مرجع تقلید با بیان اینکه بقاع متبرکه قطب فرهنگی و مذهبی به شمار می‌روند گفت: انجام فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی و اجتماعی با محوریت این امکان مقدسه، ابتکار سازمان اوقاف بوده و موجب تقویت ارتباط معنوی و حضور بیشتر مردم در حرم مطهر امامزادگان شده است.

وی ادامه داد: گزارش ارائه شده از سوی شما در حوزه امور اجتماعی و توزیع سبدهای غذایی بین نیازمندان از محل عواید موقوفات و همچنین کمک‌های درمانی در دوران شیوع کرونا، نشان‌دهنده عزم راسخ سازمان اوقاف برای انجام احسن امور و بهره‌گیری از ظرفیت موقوفات برای خدمت به جامعه است.