به گزارش اکونا پرس،

 ملت شریف ایران اکنون در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم. در این آزمون تاریخی و سرنوشت‌ساز در لبیک به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر حضور حداکثری در انتخابات به صحنه خواهیم آمد تا نقشی موثر و شایسته در این انتخابات ایفا نمائیم.

لذا ضمن دعوت از نامزدهای محترم انتخابات به رعایت انصاف، اخلاق و صداقت از ملت بزرگ ایران اسلامی برای حضور حماسی و حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد و انتخاب دولتی استوار به پشتوانه مردمی دعوت می نماییم و به این جمله الهی معتقدیم که "ان الله لا یغیرما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم"، تحقق ایران قدرتمند نیازمند دولتی برخوردار از اراده ملی برای حل مشکلات اقتصادی و بالفعل نمودن آرمان‌های انقلاب و رسیدن به کلان آرمان آن یعنی ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظما (ارواحنا  الفدا) است.

امروز مکلفیم منبعث از این نگاه آرمانی و رسالتی که شهیدان بر دوش ما گذاشتند، در همه عرصه‌های اجتماعی و سیاسی فاستبقوا الخیرات را ملاک و الگو قرار دهیم و برای دفاع از آرمان های الهی و والا که هزاران جوان تقدیم تداوم آن کرده‌ایم در صحنه حاضر باشیم.

ما در کنار هم راهی بس دشوار برای دستیابی به زندگی سعادتمندانه را پیموده ایم و دراین راه از بذل مال و جان ابایی نداشته‌ایم. پس با رای آگاهانه خود در انتخابات سرنوشت ساز پیش رو با مردان و زنان مبارزی که در طول تاریخ تلاش خود را برای استقلال و آزادی کشور مبذول داشته اند، پیمان می بندیم که ثابت قدم تر از همیشه این راه را ادامه دهیم.

و السلام علی من اتبع الهدی

خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان استان قم