به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی دانشگاه؛ دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم در پیامی از حضور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت فهیم و سرافراز ایران اسلامی، بیست و هشت خردادماه، با انسجام ملی و حضور پرشور و آگاهانه خود در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، حماسه ‌ای سترگ و بی ‌بدیل از مردم ‌سالاری دینی خلق کرد و بار دیگر تصویری شکوهمند و پر افتخار از عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رخ جهانیان کشید.

یقینا حضور غرورآفرین و کم نظیر مردم در این دوره از انتخابات، نشانگر بلوغ سیاسی و عقلانیت همه ایرانیان و پیروز واقعی این میدان سرنوشت‌ ساز نیز آحاد مردم و نظام جمهوری اسلامی بود.

اینجانب ضمن ادای احترام به ارواح طیبه شهدا که با نثار خون پاک‌شان، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای همه ما به ارمغان آوردند، خلق این حماسه حضور را به امام عصر(عج)،مقام معظم رهبری، منتخبان ملت و مردم ایران بویژه جامعه علمی و دانشگاهی کشور تبریک عرض نموده و از درگاه قادر متعال سلامتی و سربلندی مردم، نظام و کشور عزیز ایران اسلامی را مسئلت می‌ نمایم.