به گزارش اکونا پرس،

به نقل از وب دا مرکزی، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در حاشیه این مراسم گفت: اصناف استان مرکزی و شهر اراک از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون همکاری خوبی را با دانشگاه علوم پزشکی داشته و دارند.

وی افزود: اصناف همچنین در کنار خیرین حوزه سلامت اقدامات قابل تشکری در بحث ساخت و تکمیل بیمارستان آیت الله خوانساری داشتند.

وی تاکید کرد: خوشبختانه اصناف با درک جای خالی اورژانس پیش بیمارستانی مخصوصا در شهر اراک، به این زمینه هم ورود پیدا کردند و ساخت و تکمیل پایگاه اورژانس شهری شهرک رضوی اراک(گردو) را متقبل شدند.

دکتر جمالیان ضمن تشکر از اتاق اصناف و جمشید زند رییس این مجموعه، خاطرنشان کرد: از اینکه همکاران کسبه اراکی، حفظ جان و سلامتی همنوعان خود را جزء دغدغه های خود می دانند، جای تشکر و قدردانی دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان ابراز امیدواری کرد با ساخت هر چه سریعتر این پایگاه، گام های موثری در جهت ارتقاء سطح سلامت در زمینه اورژانس پیش بیمارستانی برداشته شود.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز گفت: با توجه به موقعیت مکانی، این پایگاه بسیار اثربخش بوده و می تواند بسیار کمک کننده باشد.

دکتر پریا بهرامی افزود: این پایگاه به لحاظ دسترسی به محل های پرترافیک و اینکه در مرکز شهر واقع شده، می تواند به سایر ماموریت های پرتراکم و زیاد این منطقه کمک کند.

وی در پایان ضمن تمجید از اتاق اصناف تاکید کرد: این کلنگ زنی در کمتر از سه ماه از بیان پیشنهاد به زمین زده شده و همین سرعت عمل ما را در بهره برداری زودتر از موعد این پایگاه، امیدوارتر کرده است.