به گزارش اکونا پرس،

 بمناسبت سالگرد شهادت فرمانده تخریب شهید ابراهیم رشید، مراسمی با سخنرانی فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران سردار حاجی زاده در مجتمع امام خمینی (ره) گلزار علی بن جعفر (علیه‌السلام) قم برگزار شد.

در این مراسم سردار حاجی زاده با بیان منشا ظهور و گسترش شجره‌ی داعش گفت: ویروس داعش برآمده از اندیشکده‌های آمریکایی بوده و این رژیم اشغالگر و غاصب در تلاش درگیر کردن سراسر دنیای اسلام با نیرو‌های تکفیری و تروریستی به خود بود که ناکام ماند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: گروه تکفیری داعش با تدبیر، درایت و تصمیم به هنگام رهبر معظم انقلاب و دفاع و حرکت ایثارگرانه و از خودگذشتگی مدافعان حرم بالاخص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، کنترل و به سمت نابودی کشانده شد.

وی با تاکید بر حرکت خطیر و بی نظیر مدافعان حرم افزود: هدایت و فرماندهی سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی و ایثار و فداکاری شهدای مدافع حرم، عامل اصلی امنیت و آرامش امروز ماست و به برکت خون مطهر همین شهیدان و درایت و تدبیر مقام معظم رهبری بوده که دشمنان تا کنون ناکام مانده اند.

سردار حاجی زاده با اشاره به اینکه آمریکا هیچ زمانی دوست ما نبوده، اضافه کرد: روابط ما با آمریکا عادی نخواهد شد و نظام اسلامی ایران به دنبال جنگ با هیچ کشوری نیست ولی باید دانست که مشکلات و مسائل مهم ما در دوستی و ارتباط با آمریکا نیز حل نمی‌شود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران ضمن قدردانی از حضور حماسی و پرشور و شوق مردم عزیز ایران در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، گفت: امیدواریم با تشکیل دولت جدید بتوانیم إن شاء الله برای نخستین مرتبه دولت اسلامی شکل دهیم و با روی کار آمدن نیرو‌های ولایی و خدمتگزار، گره از مشکلات گوناگون مردم باز کنیم.

وی در پایان این مراسم خاطر نشان کرد: کشور برای ایجاد تحولی عظیم در تمامی عرصه‌ها آماده است و بستر‌ها برای ایجاد این نوع تحول فراهم شده و امیدواریم که دولت اسلامی موضوعات اشتغال ؛  کارآفرینی، ازدواج و... مردم را مرتفع و حل نماید.