به گزارش اکونا پرس،

به نقل از وب دا مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان بیان کرد: قوه قضاییه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون علاوه بر انجام امور قضایی، دوشادوش سربازان سلامت و در کنار دانشگاه بوده است و در نظارت‌ها، بازدیدها و بازرسی ها، انجام پلمپ ها و ارجاعات قانونی حمایت های مثمر ثمر و قابل توجهی داشته است.

متولی سلامت استان مرکزی اظهار داشت: حمایت های این مدت قوه قضاییه نشان داد که سلامت مردم جزو دغدغه‌های دستگاه‌های قضایی است و به این موضوع اهمیت می دهند و در هر زمان از شبانه روز یاریگر دانشگاه هستند.

وی خاطرنشان کرد: این قوه در کنار اقدامات مربوط به زندانیان، اقدامات مربوط به سطح دادگاه ها و مراکز محل رجوع مردم، رسیدگی به شکایات های و پرونده‌های مردمی و همچنین هیئت های ناظر جهت رصد و ارزیابی اجرای صحیح پروتکل های بهداشتی در تمامی اماکن و سالن ها را جز خط مشی های همیشگی خود قرار داده است.

وی تاکید کرد: یکی از وظایف قوه قضائیه نیز پیگیری مشکلات مردمی و شکایات ها و انتقاد ها بوده که در این راستا قوه قضاییه در شهر اراک خوش درخشیده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان از گام های موثر قوه قضاییه در کنترل کرونا، نظارت و پیگیری ها و حمایت های همیشگی تقدیر و تشکر نمود.