به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، دکتر سیدمرتضی سقاییان‌نژاد در جلسه شورای سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم اظهار داشت: می‌بایست به نحوی برنامه‌ریزی کرد که علاوه بر اجرای نرم‌افزاری برنامه‌های فرهنگی شاهد ارتقاء بهره‌وری در این زمینه باشیم و لازم است این امر بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مدیریت هزینه ها نیز باید همانند گذشته در اجرای برنامه‌ها مدنظر قرار گیرد گفت: در این زمینه توجه به ایجاد درآمدهای پایدار نیز باید به‌عنوان یک اصل مهم در ارتقاء برنامه‌ها دنبال شود.

شهردار قم با تأکید بر اجرای برنامه‌ها متناسب با فضای مجازی و به صورت غیرحضوری گفت: در تبیین برنامه‌های فرهنگی باید از روش‌های جدید استفاده کرد و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های نرم‌افزاری علاوه بر مدیریت هزینه‌ها به دنبال تبیین مسائل فرهنگی در جامعه باشیم.

وی بابیان اینکه امروز شهروندان به دنبال برنامه‌های جدید در بخش نرم‌افزاری هستند گفت: در این زمینه هر میزان کار شود و برنامه اجرا شود، بازهم فضای برای توسعه و گسترش فعالیت‌ها وجود دارد.

بر اساس این گزارش، نشست شورای سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با حضور اعضای این شورا برگزار و در این نشست موضوع‌های مختلف موردبحث و تبادل‌نظر قرار گرفت و تفریغ بودجه این سازمان در سال ۹۹ نیز به تصویب اعضاء رسید.