به گزارش اکونا پرس،

به نقل از ایثار واحد استان قم، دکتر امیرآبادی در این دیدار که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم انجام شد، افزود: روحیه ایثار و شهادت روحیه عزت مندی و مقاومت است، اتکای نظام اسلامی به ملتی انقلابی و ایثارگر با محوریت ولایت فقیه موجب شده تا تمامی تهدیدها و تحریم ها ناکام مانده و این انقلاب پابرجا و استوار در مسیر پیشرفت و تعالی قرار گیرد.

وی تاکید کرد: امروز به برکت خونهای پاک شهدا و ایستادگی، صبر و مقاومت بازماندگان شهدا و یادگاران هشت سال دفاع مقدس، انقلاب اسلامی فراتر از مرزهای جغرافیایی به نقاط مختلف جهان صادر شده و با شکست هیمنه ابرقدرت ها  زمینه شکل گیری مقاومت های مردمی و استکبار ستیزی فراهم شده است. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت:  شهدا در راستای حفظ ارزشها و اعتلای نظام اسلامی جان خویش را فدا کردند و در ادامه این راه خانواده معظم شهدا و ایثارگران با صبر و ولایت مداری از ارزشهای شهدا پاسداری می کنند.

حجت الاسلام حسن هنرمند افزود: قدرت ، عزت، عظمت نظامی اسلامی حاصل خون شهدا و ایستادگی و مقاومت ملت ولایت مدار است که تمام دسیسه های دشمنان را در طول چهار دهه با بصیرت خنثی کرده است.

وی اضافه کرد: تقدیر و تکریم از خانواده معظم شهدا تکریم ارزشهای الهی، ترویج سیره شهدا و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است.

شهید حسین ترک همدانی در سال 1347 متولد و در فروردین سال 1367 در عملیات بیت المقدس 5 در منطقه مریوان بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.