به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه استان مرکزی بهروز اکرمی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری استان مرکزی و هیت همراه با مشارکت در امر نظارت بر مانور واکنش در شرایط اضطراری در محل صدور بارنامه از نزدیک با عملکرد سوخترسانی در سطح استان مرکزی و ارسال سوخت به سایر استانهای دیگر کشور قرار گرفت .

در این مانور با استفاده از فعالان عرصه ایمنی و آتش نشانان پر تلاش واحد HSEمنطقه با استفاده از کپسولهای اطفا ء حریق و پاشیدن کف بر روی محل آتش وهمچنین استفاده از ماشین آب محل آتش کنترل و خاموش و سپس یک دستگاه نفتکش تریلی دچار آسیب مهار شد .

در ادامه معاون سیاسی استاندار استان مرکزی طی بازدید از واحدهای مختلف منطقه و انبار نفت از جمله صدور بارنامه، پارکینگ نفتکشها ، واحد کنترلهای ایمنی و حراستی، واحد ابزار دقیق و باند مخازن بازدید و از نزدیک با ماموریت و عملکرد کارکنان این شرکت در حوزه دریافت فرآورده های نفتی از پالایشگاه امام خمینی ( ره) شازند ، نگهداشت فراورده های نفتی در مخازن انبار نفت سردار شهید رحیم آنجفی و بارگیری و توزیع فراورده های نفتی به اقصی نقاط استان و کشور آشنا شد و از تلاش منطقه تقدیر کرد .

در این بازدید سعید جمشیدی مدیر منطقه استان مرکزی در خصوص فرایندهای مختلف شرکت و نحوه سوخترسانی و وضعیت آن توضیحات لازم را ارائه داد. جمشیدی ابراز امیدواری کرد این بازدید بتواند در معرفی هرچه بیشتر شرکت در میان مدیران و مسئولین استانی موثر گردد.