به گزارش اکونا پرس،

به نقل از ایثار واحد استان قم، حجت الاسلام حسن هنرمند در این دیدار افزود: امام راحل بسیار بر تکریم خانواده شهدا تاکید داشتند سرکشی برادرانه و دلجویی از بازماندگان شهدا و ایثارگران مورد توجه حضرت امام بود. مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران الگوی اسلامی از تکریم خانواده معظم شهدا هستند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم تاکید کرد: باید با تاسی به سیره اهل بیت (ع) و الگو گیری از امامین انقلاب اسلامی در مسیر خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران گام برداریم.

حجت الاسلام هنرمند ادامه داد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران مروجان واقعی فرهنگ و الگوهای ایثار و شهادت هستند و با معرفی این عزیزان می توان فرهنگ ایثار، صبر و مقاومت را در جامعه ترویج داد و مادامی که این فرهنگ زنده است جامعه اسلامی با اقتدار و عزت در مسیر پیشرفت قرار دارد.

وی اضافه کرد: امید است بتوانیم از این فرصت به نحو مطلوب در مسیر خدمت رسانی به این سرمایه های نظام اسلامی استفاده کرده و موجبات رضایت شهدا را فراهم کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در این دیدارها از خادمان شهدا جلیل جعفری، وهب باباخانی، فیض الله توکلی و حسن توکلی تقدیر کرد.