به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، برنامه‌های مرکز افق امامزاده احمدبن قاسم(ع) به مناسبت عید سعید غدیر اعلام شد.

به گفته حجت‌الاسلام علی محمد خراسانی مدیر این مرکز افق، مسابقه غدیر ویژه دانش آموزان در رشته‌های نقاشی، عکاسی و دلنوشته با محوریت عید غدیر برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقه چهارم هفتگی در قالب طرح نشاط معنوی هم از محتویات پیام‌های ارسالی در کانال‌های مزین به نام این امامزاده واجب التعظیم با موضوع غدیر در حال برگزاری است.

مدیر مرکز افق آستان مقدس امامزاده احمد بن قاسم(ع) با اشاره به برگزاری مراسم هیئت مجازی با سخنرانی حجت‌الاسلام مداحی و مداحی سید حسین جعفری نژاد با موضوع غدیر عنوان کرد: علاوه بر این توزیع دو هزار پرس غذای گرم در محله‌های محروم اطراف بقعه متبرکه به همراه پخش صوت مداحی و سرود ویژه غدیر هم در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: به مناسبت عید سعید غدیر خم، آیین افتتاحیه واحد سمعی بصری امامزاده با نصب ۱۱۰ میلیون تومان تجهیزات برگزار خواهد شد.

خراسانی اضافه کرد: همراهی با کاروان خودرویی بزرگ غدیر در مسیر بلوار پیامبر اعظم و پذیرایی از همراهان در این جشن بزرگ توسط خادمین افتخاری، از دیگر برنامه‌های مرکز افق امامزاده احمد بن قاسم(ع) به مناسبت دهه ولایت و عید غدیر است.