به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی برق باختر در ابتدای جلسه دبیر شورای فرهنگی و دینی برق باختر ضمن تبریک هفته ولایت به حاضرین جلسه گفت:خوشبختانه برق باختر همه ساله برنامه های دینی و مذهبی را به نحو بسیار مطلوبی برگزار نموده و می نماید واین موضوع در ارزیابی های به عمل آمده از سوی امور فرهنگی و دینی توانیر و وزارت نیرو مورد تاکید است.

“رضا سپهروند” در ادامه  گفت : برنامه های این شورا جهت برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم ماه محرم اجرایی خواهد شد . این برنامه ها  از قبیل برگزاری زیارت پر فیض عاشورا،نصب پرچم های مربوط به ایام سوگواری محرم و فضا سازی این ایام،برگزاری مسابقه فرهنگی ویژه همکاران و خانواده ایشان،برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی ویژه عاشورا و معرفی  و فروش کتاب حسین از زبان حسین خواهد بود .

سپهروند در پایان ضمن تقدیر از همکاری همه اعضای شورای فرهنگی و دینی برق باختر یادآور شد که برق باختر برای چهارمین سال متوالی به عنوان برتر در میان شرکتهای صنعت آب و برق کشور انتخاب شده است که این امر به جز با هماهنگی ،همیاری و همفکری اعضای محترم شورای فرهنگی و حمایت های مدیریت محترم عامل امکان پذیر نبوده است.