به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان قم حمیدرضا شیخ الاسلام در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش استان گفت: اولین مرحله واکسیناسیون همکاران محترم فرهنگی با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده ۱۶ روز ادامه خواهد داشت که در این زمینه اطلاع رسانی های کامل نیز انجام گردیده است.

 وی افزود: تزریق واکسن در یک پایگاه ویژه به صورت تجمیعی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی قم انجام می‌شود و تمامی پروتکل های بهداشتی نیز به خوبی به مرحله اجرا درآمده است .

شیخ‌الاسلام با بیان اینکه حفظ سلامت همکاران و دانش آموزان عزیز استان از اولویت‌های آموزش و پرورش است افزود: واکسیناسیون فرهنگیان قم با هماهنگی مدیران نواحی و مناطق بر اساس زمان بندی های انجام شده صورت می‌گیرد و این عزیزان با کسب اطلاعات قبلی می‌توانند در پایگاه حضور یافته و بدون هیچگونه معطلی در پایگاه واکسن را دریافت نمایند .

وی با تاکید بر این مهم که ایجاد نظم و صیانت از سلامت همکاران فرهنگی باید مورد توجه جدی قرار گیرد تصریح کرد: واکسن به صورت روزانه توسط مرکز بهداشت استان در اختیار پایگاه قرار می‌گیرد و عوامل اجرایی، خدماتی و واکسیناتور هایی از اداره کل و مراکز بهداشت استان در دو نوبت صبح و عصر به فرهنگیان عزیز ارائه خدمات می‌نمایند.

شیخ‌الاسلام در پایان سخنان خود با تشکر از همکاران عزیز به خاطر رعایت تمامی مسائل بهداشتی در ورود به پایگاههای تجمیع واکسیناسیون کرونا گفت: به حول و قوه الهی تلاش خواهیم کرد تا روز  ۲۵ مردادماه تمامی همکاران عزیز را در نوبت اول واکسینه کنیم.