به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه خبری کمیته امداد، اکبر میرشکار، از آغاز بکار طرح احسان حسینی و اطعام حسینی در استان قم خبر داد و گفت: این طرح از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

وی راه اندازی ۷۲ آشپزخانه اطعام حسینی در استان را خاطر نشان و اظهار کرد: این آشپزخانه ها تا پایان ماه صفر به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

میرشکار با بیان اینکه طرح اطعام حسینی در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان به همت خیران، هیئت‌های مذهبی و مراکز نیکوکاری و به صورت کاملاً بهداشتی در استان اجرا می‌شود تأکید کرد: پروتکل های بهداشتی در کلیه مراحل پخت غذا رعایت می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه این آشپزخانه ها به نام شهدای کربلا متبرک می شوند تصریح کرد: امیدواریم که در این ماه های ارزشمند بتوانیم بیش از 200 هزار پرس غذای گرم در بین خانواده های ایتام و نیازمند توزیع کنیم.

میرشکار خواستار افزایش کمک های مردمی، خیران و هیات‌های مذهبی برای تأمین غذای بیشتر شد و گفت: علاوه بر دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سطح استان، کد دستوری #025*8877* و شماره کارت 6037997900001125 برای واریز وجوه و نذورات نقدی در نظر گرفته شده است.