به گزارش اکونا پرس،

دکتر جعفر پور در دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بابیان اینکه برق شریان زیربنایی توسعه خدمات شهری است، افزود: باید دیدگاه‌ها را نسبت به مدیریت شهری تغییر دهیم، گفت: نیازهای توسعه شهری می‌طلبد ما جدی‌تر در این زمینه وارد شویم چراکه با تعامل دستگاه‌ها پروژه‌ها سرعت بیشتری خواهد گرفت که موجب رضایتمندی مردم می‌شود.

وی  ضمن تقدیر از اقدامات و رویکرد تعاملی شرکت توزیع نیروی برق استان با شهرداری اظهار داشت : با توجه به آلایندگی‌های صنعتی موجود در کلانشهر اراک، استفاده از انرژی‌های نو و جایگزینی انرژی برق به جای استفاده از سوخت‌های فسیلی ضروری است.

وی ضمن بررسی اهمیت و ضرورت انرژی برق در  سطح کلان جامعه به ویژه در زیرساختهای شهری؛ در خصوص تعامل هرچه بیشتر شهرداری  و شرکت توزیع برق استان،تاکید کرد.

محمد اله داد با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای توسعه و زیباسازی شهری اظهار داشت: این شرکت توجه ویژه‌ای به توسعه شهری و روشنایی معابر دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: اصول شهرسازی و زیباسازی شهری ارتباط تنگاتنگی با رعایت اصول ایمنی و زیست محیطی در حوزه طراحی شبکه های توزیع برق دارد که شرکت توزیع برق به این مهم اهتمام ورزیده است.

تسری در اجرای پروژه های شهری میدان مقاومت و میدان جهاد از دیگر محورهای مطروحه در این دیدار بود.