به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سید محسن صالحی، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه ضرورت جهاد فرهنگی در جبهه جنگ نرم گفت: با توجه به شرایط خاص کشور و شیوع ویروس کرونا بسیاری از بسترهای تربیتی و آموزشی در این نهاد در فضاهای مجازی طراحی و اجرا می شود.

وی با بیان اینکه در چهار ماهه نخست امسال382 میلیون ریال برای آموزش مهارتهای زندگی سه هزار و 486 مددجوی قمی هزینه شده است تصریح کرد: یکهزار و 541 نفر هم از خدمات تخصصی مشاوره به ارزش 880 میلیون ریال بهره مند شده اند.

صالحی حمایت از پنج هزار و 559 دانش آموز و 560 دانشجو و طلبه را توسط این نهاد خاطر نشان و اظهار کرد: در این مدت 487 میلیون ریال به عنوان شهریه دانشجویان و 275 میلیون ریال به منظور کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان به آنها پرداخت شده است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداداز ارائه هزار و 574 خدمت آموزشی و تربیتی به دانش آموزان و دانشجویان مستقر در کانونهای فرهنگی با اعتباری بالغ بر 365 میلیون ریال خبر داد و افزود: طی چهار ماهه نخست امسال 346 خدمت فرهنگی نیز به دانش آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی ارائه شده است که برای این اقدام فرهنگی هم 47 میلیون ریال هزینه شده است.