به گزارش اکونا پرس،

سیدعلی بیگدلی اظهار داشت: نیروهای خدوم شهرداری در سازمان‌ها و مناطق مختلف از ابتدای شیوع کرونا همواره در کنار عوامل اجرایی و مدافعان سلامت بوده و به ارائه خدمت در بخش‌های مختلف از جمله آرامستانها، حمل و نقل عمومی، آتش نشانی، پسماند و سایر بخش‌ها پرداخته‌اند.

وی افزود: در این راستا و به منظور پیشگیری از ابتلای کارکنان شهرداری به کرونا مجوز واکسیناسیون ایشان علیه بیماری کرونا توسط دانشگاه علوم پزشکی قم صادر و از چهارم شهریور ۱۴۰۰ فرآیند مذکور آغاز شد.

بیگدلی تصریح کرد: با توجه به هماهنگی صورت گرفته و ارائه اطلاعات کارکنان شهرداری به دانشگاه علوم پزشکی تمام کارکنان شهرداری قم در بخش‌های مختلف می‌توانند با کارت ملی به مرکز واکسیناسیون واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مراجعه و نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

وی بیان کرد: اجرای طرح واکسیناسیون کارکنان شهرداری تا روز یکشنبه هفتم شهریورماه ادامه دارد و در صورت لزوم نیز قابل تمدید است.

در پایان دکتر بیگدلی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و سایر مسئولان استانی به ویژه حمایت‌های شهردار محترم به منظور انجام واکسیناسیون کارکنان شهرداری قدردانی نمود.