به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، عباس جوشقانیان، قائم‌مقام کمیته امداد استان قم با اطلاع‌رسانی قبلی، در سامانه ارتباطات مردمی ریاست جمهوری (سامد) در استانداری قم حاضر شد و به‌صورت تلفنی با مردم گفت‌وگو کرد و به سؤالات مردمی پاسخ و به تعدادی از مشکلات مطرح‌شده را در دستور کار پیگیری فوری این نهاد قرارداد.

جوشقانیان از ساعت 11 الی 12 صبح یکشنبه 14 شهریورماه 1400 از طریق تلفن (۱۱۱) پاسخگوی پرسش‌ها و نظرات تلفنی مخاطبان سامد در حوزه رسیدگی به مشکلات نیازمندان بود.

هم استانی‌های گرامی مشکلات، پیشنهاد‌ها و انتقادات خود را به‌طور مستقیم با قائم‌مقام کمیته امداد استان قم در میان گذاشتند و ضمن دریافت پاسخ برخی از مسائل، پیگیری و اقدام فوری این نهاد برای بخشی از مشکلات مطرح‌شده در دستور کار ادارات تابعه این نهاد در استان قرار گرفت.

شایسته ذکر است؛ ارتباط از طریق شماره تماس ۱۱۱ سامد به‌منظور دریافت، ثبت و رسیدگی به موارد مطرح‌شده از سوی مردم راه‌اندازی شده و بستری مناسب برای برقراری ارتباط دوسویه و تنگاتنگ بین مسئولان و مردم، پاسخگویی بدون واسطه مدیران سازمان‌ها و نهادها به شکایات و مطالبات مردم، کاهش مراجعات، جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه مردم است.

موارد قابل‌طرح در این سامانه، ماهیتی شامل درخواست، شکایت، تشکر، ابراز احساس، انتقاد، طرح، ایده و گزارش است که قمی‌ها با قائم مقام کمیته امداد استان قم استان درمیان گذاشتند.