به گزارش اکونا پرس،

به نقل از وب دا مرکزی، شهریار حسینی بیان کرد: به منظور تسریع در روند واکسیناسیون و رسیدن هر چه سریعتر به ایمنی جمعی، مرکز واکسیناسیون خودرویی دانشکده فنی حرفه ای امیرکبیر به همت گروه جهادی از دو روز پیش شروع به کار کرده و آقای مظفری از صفر تا صد این مرکز را بر عهده گرفته و تمامی کارها از جمله راه اندازی، تامین و تجهیز وسایل، سازه و نیروهای واکسیناتور بر عهده گروه جهادی است و کارشناس ناظر، واکسن ها را به این مرکز تحویل می دهد.

وی افزود: فضای مناسب و بزرگ برای ورود و خروج خودروها از ویژگی های خوب دانشکده فنی حرفه ای امیرکبیر برای تبدیل شدن به مرکز واکسیناسیون بود.

وی ادامه داد: با راه اندازی این مرکز مردم دسترسی آسان تری دارند و به موازات آن سرعت عمل بیشتری برای تزریق واکسن فراهم می‌شود و کلیه افرادی که برای تردد مشکل دارند استفاده از خودرو می‌تواند واکسیناسیون آنان را به سهولت انجام دهد.

حسینی اظهار کرد: خوشبختانه شرایط این مرکز بسیار خوب است و شرایطی برای شهروندان فراهم شده تا افراد دریافت کننده واکسن و خانواده‌ها، از آرامش بیشتر برخوردار باشند و کلیه همشهریان به خصوص افرادی که توانایی حرکت ندارند، می توانند در شیفت عصر از ساعت ۱۵ تا ۲۰ حتی در روزهای تعطیل به این مرکز مراجعه کنند و در کمترین زمان ممکن پس از دریافت و تزریق واکسن از درب خروجی، خارج شوند.

گفتنی است که این مرکز واکسیناسیون خودرویی واقع در کوی معلم دانشکده فنی حرفه ای امیرکبیر می باشد.