به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازپایگاه خبری تحلیلی جمکران، ابراهیم صدوقی با اشاره به اینکه خادمان مسجد مقدس جمکران در اربعین حسینی توفیق راه اندازی موکب مع امام منصور را در کشور عراق ندارند، اظهار کرد: خادمان این مکان مقدس در ایام اربعین میزبان زائرانی هستند که به میعاد منتظران مشرف می شوند.

وی ادامه داد: مراسم ویژه عزاداری اربعین حسینی در عصر این روز در فضای باز صحن جامع امام مهدی(عج) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی و مداحی حاج سید علی حسینی نژاد برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد مناسبت های ویژه مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه رعایت دستورالعمل های بهداشتی مورد تاکید تولیت و مسئولان این مکان مقدس است، ابراز کرد: بسیاری از ویژه برنامه های مسجد مقدس جمکران که برای ایام اربعین تدارک دیده شده بود، با توجه به محدودیت های جاری، از طریق شبکه های رسانه ملی و صفحات مسجد مقدس جمکران در فضای مجازی پخش خواهند شد.

صدوقی با اشاره به اجرای طرح «عهد سقایی » با هدف تامین آب معدنی خنک مورد نیاز زائرین اربعین گفت: این طرح برای پذیرایی از زائرینی که در این روز و در گرمای هوا با پای پیاده مسیر حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران را برای عرض تسلیت به پیشگاه امام عصر(عج) طی می کنند اجرا می شود و بانیان و خیرین با هر توان مالی می توانند نام خود را در فهرست سقایان این روز ثبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۴۸۹۴۸ برای این منظور در نظر گرفته شده و خیرین می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۳۱۳۲۰ با پیش شماره ۰۲۵ تماس بگیرند.