به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی ، مهندس حسینی پور در این رابطه اظهار کرد :  به منظور مقابله با ویروس کرونا و مطابق با برنامه زمانبندی اعلام شده ، پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در ستاد و همه شهرستانها در شهریورماه سال جاری اقدام به دریافت دوز اول واکسن کرونا نمودند.

وی افزود : این اقدام توسط دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل و HSE این شرکت و در راستای اجرای دستورالعمل های ستاد ملی وهمچنین مجوز وزارت بهداشت پیگیری شد و در نهایت با هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت و فرمانداری ها به انجام رسید.

مهندس حسینی پور اقدامات مختلف و عملکرد موفق دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت آبفای استان مرکزی در مقابله با ویروس کرونا را نشان دهنده توجه این شرکت به سلامت کارکنان خود دانست و اعلام نمود: به محض صدور مجوز وزارت بهداشت ، واکسیناسیون پرسنل این شرکت به سرعت انجام شد.

مهندس حسینی پور ضمن آرزوی سلامتی برای همکاران و خانواده های آنها، ابراز امیدواری کرد با انجام واکسیناتسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط همه مردم هرچه سریعتر شاهد بهتر شدن شرایط و ریشه کن شدن این ویروس باشیم.