به گزارش اکونا پرس،

علی قاسم زاده در جمع پرسنل شهرداری اصفهان در ورود به ساختمان شهرداری در روز نخست کاری خود با بیان اینکه خداوند را بابت توفیق مجدد بودن در جمع خانواده شهرداری سپاسگزارم، اظهار کرد: دو رسالت محوری را برای خود در شهرداری اصفهان تعریف کرده ام که صیانت از خانواده و شخصیت شهرداری به عنوان نهادی با بیش از 100 سال قدمت و بیش از 10 هزار نفر پرسنل که به صورت شبانه روزی برای مردم زحمت می کشند یکی از این رسالت ها است و اگر گردی بر این شخصیت شهرداری نشسته است باید زدوده شود.وی صیانت از شخصیت شهر اصفهان را دومین رسالت کاری خود تعریف کرد و افزود: شهر اصفهان پیش از این و در طول تاریخ برای خود دارای هویتی بوده که باید این شخصیت نیز محافظت شود. حداقل کاری که ما به عنوان مدیران شهری برای این شهر لازم است انجام دهیم این است که غم و دردی بر غم های این شهر افزوده نشود.

شهردار اصفهان با بیان اینکه باید تلاش کنیم اصفهان شهر زندگی باشد، تصریح کرد: شهروندان در این شهر باید احساس امنیت، آرامش و راحتی کرده و این ماموریت بر عهده شهرداری اصفهان است. شهرداری باید سرزنده، بانشاط و شاداب باشد و در این مسیر مهمترین سرمایه این سازمان سرمایه انسانی آن است.

وی اضافه کرد: سرمایه انسانی مهمترین اعتبار شهرداری است و باید همه در کنار هم تلاش کنیم تا به عنوان یک خانواده از شخصیت شهرداری محافظت کنیم. زمانی که فردی بیرون از این سازمان از شهرداری بد می گوید همه ما ناراحت می شویم اما برخی شاید ندانند پرسنل شهرداری چه انسان های پاک و زحمتکشی هستند.

قاسم زاده با بیان اینکه مردم باید بدانند اگر یک ثانیه شهرداری تعطیل شود شهر دچار مشکل می شود، تاکید کرد: بنابراین لازم است پرسنل شهرداری حافظ هویت و شخصیت خودشان باشند، گاهی ممکن است برخی افراد به اسم شهرداری اقدامات ناشایستی انجام دهند لذا ما به عنوان صاحب خانه باید مراقب حفظ این شخصیت شهرداری باشیم. 

وی با بیان اینکه هر مُلکی دارای ملکوتی است و چیزی که پایدار است ملکوتی است که متاثر از این ملک شکل می گیرد، گفت: امیدوارم در مدتی که در شهرداری مشغول به کار می شویم بتوانیم خاطرات خوبی را برای شهر و شهروندان رقم بزنیم و این لحظات را تبدیل به ذخیره آخرت خود کنیم.

4 سال درخشان برای شهر اصفهان آرزومندیم 

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در جمع پرسنل شهرداری اصفهان ضمن تبریک به شهردار اصفهان بابت انتخاب وی به عنوان شهردار کلانشهر اصفهان، اظهار کرد: خداوند را شاکریم که توفیق خدمت به مردم اصفهان را برای مدیران این دوره مدیریت شهری فراهم کرد تا بتوانیم با انتخاب شایسته شهرداری فرهنگی و فرهیخته توفیق خدمت بهتر را به شهروندان اصفهان داشته باشیم.

محمد نورصالحی تصریح کرد: امروز پس از حضور در گلستان شهدای اصفهان و زیارت قبور شهدای عزیز در منطقه کمتر برخوردار زینبیه و حصه آرمان خود را مطرح کردیم و بیان کردیم که هدف ما خدمت به مناطق محروم است. امیدوارم این هدف ادامه پیدا کرده و 4 سال درخشان را برای شهر اصفهان داشته باشیم./محسن راعی