به گزارش اکونا پرس،

مهندس محمد اله داد در مراسم تجلیل از ایثاگران شرکت ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود : تامین برق مشترکان  جزء با روحیه ایثارگری که در وجود تمامی پرسنل این شرکت وجود دارد ،محقق نمی شود.

وی تصریح کرد: پیشرفت های چشمگیر امروز کشور در صنعت آب و برق، مرهون و وامدار ایثارگران و شهدایی است که با ازخود گذشتگی در جبهه های نبرد حق علیه باطل از کشور دفاع کردند و برای ما عزت و سعادت آفریدند.

جانشین فرماندهی سپاه روح‌الله استان مرکزی هم گفت: بی‌شک خلق حماسه جاوید ملت شریف ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی نابرابر با رژیم بعث عراق برگ زرینی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی است که تا همیشه بر تارک ملت ایران خوش خواهد درخشید.

سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری افزود: نقش خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در خلق این حماسه جاوید بی‌نظیر است و همه مردم و مسئولان کمر همت بسته تا فرهنگ ایثار و شهادت را همه دوران‌ها به ویژه در هفته گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جهت تدام نظام جمهوری اسلامی ترویج کنیم.

وی اظهار داشت : هر انسانی در بعد وظیفه نیاز به پذیرش فرهنگ ایثار و شهادت دارد و قطعاً در جامعه ایران اسلامی نیز ما باید در تربیت فرزندان و در نقطه به نقطه زندگی خود این فرهنگ ناب محمدی را تسری بخشیم .

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از ایثارگران توزیع برق استان مرکزی تجلیل شد.