به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، امیر باوندپوری، مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان قم با بیان اینکه در 6 ماهه نخست امسال 19 میلیارد و 700 میلیون تومان به افراد نیازمند استان پرداخت شد گفت: این تسهیلات از طریق این صندوق و بانک قرض الحسنه مهر ایران پرداخت شده است که نسبت به نیمه نخست پارسال 57 درصد افزایش داشته است. 

وی با اشاره به اینکه این تسهیلات برای درمان، مسکن، اشتغال، ازدواج و تحصیل افراد نیازمند و متقاضی صرف می شود تصریح کرد: تسهیلات کارگشایی قابل پرداخت از طریق این صندوق تا 20 میلیون تومان و تسهیلات اشتغالزایی تا 30 میلیون تومان است که سقف وامهای مربوط به کسب و کار با معرفی به بانک ها به 100 میلیون تومان هم می رسد.

باوندپوری ترویج و نهادینه سازی فرهنگ قرض الحسنه و پرداخت تسهیلات به نیازمندان را از مهمترین اهداف این صندوق برشمرد و گفت: از سپرده گذاری خیران، ادارت و سایر شرکت ها نیز برای تحقق این هدف استقبال می کنیم.

مدیر صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان قم با اشاره به اینکه این صندوق به شبکه شتاب متصل است افزود: برنامه ریزی هدفمند و تسریع در پرداخت تسهیلات از ویژگی های مهم این صندوق است که سپرده گذاران و وام گیرندگان می توانند به آسانی از خدمات آن استفاده کنند.

وی ضمن قدردانی از سپرده گذارانی که قصد سهیم شدن در امور خیر این صندوق را دارند تصریح کرد: این صندوق در خیابان امامزداده ابراهیم نبش کوچه 18 واقع شده است و کارکنان آن از طریق شماره های ۳۸۸۱۴۹۵۰ و ۳۸۸۱۷۱۷۵ در ساعات اداری پاسخگوی شهروندان هستند.