به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محمدابراهیم نعیمی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم لزوم رسیدگی به سالمندان را خاطرنشان کرد و گفت: تعدادی از مدیران این نهاد در این هفته به ملاقات برخی از این افراد سالخورده رفته و آنها را تکریم کردند.

وی با اشاره به اینکه این بازدیدها از آسایشگاه سالمندان با مجوز مسئولان مرتبط، در فضای باز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام شد افزود: هدایای نقدی پیش بینی شده هم به سالمندان اهدا شد.

نعیمی با بیان اینکه در ملاقات های انجام شده از منازل 40 سالمند تحت حمایت این نهاد مشاهده شد که یخچال های آنها فرسوده و برای حدود 30 سال قبل است تصریح کرد: همزمان با روز جهانی سالمندان 40 دستگاه یخچال به ارزش 215 میلیون تومان به این سالمندان اهدا شد.

وی از اعطای اقلام بهداشتی از قبیل ماسک و مواد ضدعفونی کننده به 1425 سالمند خبر داد و گفت: ارزش این اقلام بالغ بر 485 میلیون تومان است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قم خواستار مشارکت مردم نیکوکار و خیران در طرح تکریم سالمندان با عنوان پویش حبیب بن مظاهر شد و گفت: شماره کارت 6104433770116398 بانک ملت با کد شناسه 934748 برای این پویش و کمک به سالمندان نیازمند استان در نظر گرفته شده است.