به گزارش اکونا پرس،

به نقل از سایت خبری کمیته امداد، سید محسن صالحی، معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه در نیمه نخست امسال هم مانند سال گذشته بیشتر کلاس های فرهنگی به صورت مجازی بوده است گفت: در نیمه نخست امسال برای آگاه سازی و آموزش مهارت های زندگی حدود پنج هزار مددجو، مبلغ 635 میلیون ریال هزینه شده است.وی افزود: اخلاق، احکام، مهارت‌های زندگی، کنترل خشم، سبک زندگی اسلامی، امور مذهبی و اعتقادی، تغذیه و سلامت و مهارت‌های فنی و هنری بخشی از مهارت های ارائه شده در این دوره ها است.

صالحی با بیان اینکه به هزار و 750 دانش آموز و دانشجو نیز در کانون های فرهنگی خدمات آموزشی و تربیتی ارائه شده است تصریح کرد: این دوره ها با اعتباری بالغ بر 683 میلیون ریال برگزار شده است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان قم از تأمین شهریه 12 دانشجو در 6 ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: در این مدت به 346 دانش آموز، دانشجو و طلاب علوم دینی هم بیش از 86 میلیون ریال خدمت فرهنگی داده شد.

وی از پرداخت 78 مورد کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قم خبر داد و اظهار کرد: برای این خدمت، 3 میلیارد و 244 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

صالحی افزود: در نیمه نخست امسال سه هزار و 250 مددجوی تحت حمایت از خدمات مشاوره بهره مند شده اند که برای این خدمات نزدیک به دو میلیارد ریال هزینه شده است.