به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان قم در آخرین جلسه رسمی با کارکنان ستادی این نهاد در قم با بیان اینکه خدمت استان قم برایم افتخار و توفیق بزرگی بود گفت: در طول پنج سال خدمتم در این استان مقدس همیشه سعی کردم با گره گشایی از نیازمندان این شهر مقدس آبروداری کرده و اعتماد مردم، مراجع و علما و مدیران استان را به کمیته امداد تقویت کنم.

وی خطاب به امدادگران کمیته امداد استان قم با ابراز تأسف از اینکه دیگر توفیق خدمت در این نهاد را نخواهد داشت تصریح کرد: قدر این فرصت ها را که خداوند برای خدمت به افراد نیازمند و محروم در اختیار شما گذاشته است بیشتر بدانید و از کوچکترین فرصت برای رفع مشکل ایتام و محرومان استفاده کنید.

میرشکار عمر خدمت را به قطعه یخی تشبیه کرد که در حال آب شدن است و گفت: ما با هر نفسی که می کشیم به مرگ نزدیکتر می شویم پس باید برای وقت خود ارزش قائل شویم چون در آینده فرصت جبران نخواهیم داشت.

وی با بیان خاطراتی از دوران 29 ساله خدمت در این نهاد مقدس افزود: کمیته امداد عبادتگاه است و شما امدادگران در جایگاه مهمی خدمت می‌کنید.

مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره ماندگاری نام و خدمات بزرگ حضرت امام (ره) و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تأکید کرد: اگر همّ و غمّتان این باشد که فقط برای رضای خدا از افراد مستضعف جامعه گره گشایی کنید نه تنها نتیجه آن را در رزق و روزی و زندگی خود می بینید بلکه خداوند به کار و تلاش شما برکت و ماندگاری خواهد داد.