به گزارش اکونا پرس،

سید محمد حسن یزدی نژاد گفت: این رویداد، همزمان با سراسر کشور از دوازدهم تا چهاردهم آبان ماه در استان برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، فرصتی ارزشمند جهت جذب ایده‌ها، کشف استعدادها و ساماندهی گروه‌های منسجم تولید محتوا در بستر فضای مجازی است.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم گفت: این رویداد در بخش های پویانمایی، بازی ویژه تلفن همراه و نرم افزار های تلفن همراه برگزار می شود.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در بخش پویانمایی می توانند محصولات خود را در رشته های موشن گرافیک - کمیک موشن - کات اوت دو بعدی - استاپ موشن و ... ارائه کنند.

یزدی نژاد افزود: تیم ها و افراد شرکت کننده در این رویداد در تاریخ مشخص شده در محل برگزاری رویداد حضور یافته و به تولید محتوا می پردازند و به برگزیدگان در هر بخش جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

مسئول فضای مجازی سپاه استان قم گفت: مهلت ثبت نام برای شرکت در این برنامه دهم آبان ماه و از طریق سایت به نشانی event.bsjmajazi.ir می باشد و متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 09112071552 تماس بگیرند و یا به آدرس @Matna_Qom در شبکه های اجتماعی مراجعه نمایند.

وی اضافه کرد: برگزیدگان استانی به مرحله کشوری این رویداد بزرگ که در روزهای پایانی آبان ماه سال جاری در تهران برگزار می شود راه پیدا خواهند کرد.