به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سید محمدرضا میره ای، معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه پویش ایران مهربان از ۱۵ شهریور سال گذشته تا ۱۲ شهریور امسال اجرا شد گفت: طی رتبه بندی استانها در پویش ایران مهربان، استان قم جزء پنج استان برتر کشور در این پویش معرفی شد.

وی با بیان اینکه شعار این پویش در بهار ۱۴۰۰ هیچ فرزند بدون حامی نباشد افزود: ستاد اکرام ایتام کمیته امداد استان قم، با هدف افزایش سرانه دریافتی هر یتیم به ۷۰۰ هزار تومان این پویش را آغاز کرد.

میره ای از فراخوان و همکاری همه اقشار و اصناف مشارکت کننده در این طرح قدردانی و تصریح کرد: در این پویش ملی، کمیته امداد استان قم موفق شد با کمک حامیان، سرانه ایتام را به ۷۰۰ هزار تومان و سرانه فرزندان محسنین را به ۴۰۰ هزار تومان ارتقاء دهد.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان قم از مردم نیکوکار و خیران خواست برای شرکت در این طرح عدد ۱ را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۵ ارسال نمایند تا امدادگران این نهاد در اسرع وقت برای ثبت نام آنها تماس بگیرند.

شایان ذکر است پویش ایران مهربان پویشی است که کمیته امداد برای حمایت همه اقشار مردم از ایتام و فرزندان محسنین در سال گذشته آغاز کرد و حامیان می توانند با واریز مبلغی به صورت ماهانه در حمایت از این فرزندان مشارکت کنند.