به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازروابط عمومی دانشگاه صنعتی قم آیت‌الله سید‌محمد سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام سید حسن اکبری نماینده ولی‌فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان، سردار محمدرضا موحد جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) استان قم، دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم، طلاب و روحانیون، جمعی از دانش آموزان و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

راهپیمایان با دردست داشتن تصاویری از امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، انزجار خود را از توطئه‌ها و سیاست‌های استکبار جهانی نشان دادند.

حجت‌الاسلام ذوالنوری نماینده مردم شریف استان قم در مجلس شورای اسلامی در این مراسم بیان کرد: اگر لانه جاسوسی توسط دانشجویان فتح نمی‌شد، انقلاب اسلامی با خاطر جدی روبه‌رو می‌شد، آفرین بر عزم و غیرت انقلابی دانشجویان که چنین حماسه‌ای را خلق کردند‌.

وی خاطرنشان کرد: پیام 13 آبان هنوز در حال پژواک است و مبارزه تمام نشده بلکه شگرد و شیوه و تاکتیک‌های مبارزه تغییر کرده است، مبارزه با آمریکا و مصداق مرگ بر آمریکا، باطل‌کردن نقشه و توطئه‌های آمریکاست.

همچنین دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: برای این انقلاب شکوهمند خون ها ریخته شده است و امروز همه ما باید به هر نحوی که شده است حافظ انقلاب عزیزمان باشیم.ما دانشگاهیان باید با جهاد علمی سرافزاری و سربلندی ایران عزیزمان را رقم بزنیم.

وی افزود: اساتید و دانشجویان دانشگاه صنعتی قم همه تلاش خود را می کنند تا با انجام وظایف خطیرشان گام کوچکی را برای پیشرفت ایران اسلامی بردارند. به عنوان مثال دکتر هادی زیانی از اساتید دانشگاه صنعتی قم در زمره ی دو درصد دانشمندان جهان قرار گرفته است که این افتخاربزرگی برای ملت شریف ایران به ویژه جامعه دانشگاهی کشور است.