به گزارش اکونا پرس،

به نقل از ایثار واحد استان قم، حجت الاسلام حسن هنرمند افزود: توجه به نیروهای کارآمد، طرح ها  و ایده های نو و اهمیت دادن به راه اندازی و توسعه استارت آپ ها موجب رشد انگیزه نخبگان جوان و سرمایه گذاری در جهت رونق کسب و کار است.

وی ادامه داد: تاکنون 70 ایثارگر از شش استان معین قم و 23 ایثارگر از استان قم در دومین رویداد استارت آپ های شاهد و ایثارگر شرکت کرده اند.

وی عنوان کرد: دومین رویداد استارت آپ های شاهد و ایثارگر امسال برای نخستین بار در سه سطح استانی، منطقه ای و ملی برگزار و در این راستا پنج استان از جمله استان قم بعنوان استان معین معرفی شده اند.

حجت الاسلام هنرمند افزود: استان قم با حضور 23 ثبت استارت آپ در سامانه گنج شاهد بعد از تهران دومین استان و در بین استانهای معین با 70 ثبت اولین استان معین با بیشترین میزان مشارکت است.

وی خاطر نشان کرد: ایثارگرانی که دارای طرح های استارت آپی هستند، تا پایان آبان ماه با مراجعه به سامانه گنج شاهد ganjshahed.ir  اقدام به ثبت اطلاعات نموده و در این رویداد حضور می یابند.

حجت الاسلام هنرمند افزود: رویداد استارت آپ های شاهد و ایثارگر در سطح منطقه ای در آذر و دی ماه برگزار  و استارت آپ های شرکت کننده از سوی داوران ارزیابی و چهار نفر برگزیده برای ورود به مرحله کشوری معرفی می شوند.