به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی وی در این رابطه اظهار داشت : این مانور استانی در روز پنج شنبه 13 آبانماه  با حضور 57 نفر در قالب 20 اکیپ مختلف از سراسر استان برگزار گردید و 574 مشترک را در دو روستای فرنق و دهنو پیمایش نمودند.

مهندس مشهدی در تشریح عملکرد 20 اکیپ شرکت کننده در مانور سقای 21 اظهار داشت : 15 اکیپ به انجام پیمایش ، 2 اکیپ اتفاقات به بررسی خطوط شبکه توزیع و خطوط انتقال و رفع شکستگی ها ، یک اکیپ به بررسی تاسیسات و نحوه گند زدایی آب پرداختند   و 2 اکیپ نیز از نیروی انتظامی برای پلمپ انشعابات غیر مجاز و متخلف در این مانور حضور داشتند.

مدیر امور آبفای شهرستان خمین ادامه داد : این مانور با هدف جمع آوری اطلاعات دقیق مشترکین شامل نوع کاربری ، شماره تماس ، وضعیت انشعاب ، شناسایی کنتورهای خراب ، شناسایی انشعابات و مصارف غیر مجاز برای ارائه خدمات مطلوبتر به مشترکین ، اجرا گردید.

وی افزود : تبیین مضرات انشعابات و مصارف غیر مجاز برای مشترکین و درخواست از مشترکین بدهکار جهت پرداخت قبوض آب که بی شک خدمات رسانی بهتری را از سوی شرکت آب و فاضلاب در پی خواهد داشت، از دیگر برنامه های این مانور بوده است.