به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در این  جلسه که در روز سه شنبه 18 آبانماه  با حضور مهندس ثابت عهد و مهندس ندایی نمایندگان معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور( ریاست جمهوری) برگزار گردید ، شاخص های ابلاغی این معاونت به دستگاه های اجرایی سطح استان در خصوص اعتبارات و پروژه‌های اجرایی مورد بررسی قرار گرفت.

 در این جلسه مهندس علیرضا خیراندیش  مدیر دفتر کنترل طرح ها و مدیریت پروژه شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گزارشی از شاخص های عملکردی این شرکت ارایه نمود که مورد توجه نمایندگان معاونت روستایی و مناطق محروم کشور قرار گرفت .

گفتنی است نمایندگان معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور طی چند روز حضور در استان مرکزی از پروژه های مختلف شرکت آبفای استان بازدید نموده و از روند پیشرفت عملیات اجرایی ، کیفیت اجرا و مصالح مورد استفاده ، بسیار ابراز رضایت نمودند و بر بالا بودن شاخص بهره‌مندی از آب شرب روستاهای استان مرکزی نسبت به کشور ، صحه گذاشتند.

نمایندگان معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در حاشیه بازدید از پروژه های آبرسانی روستایی به بازدید آنها در سال 96 از شرکت آب و فاضلاب روستایی ( قبل از یکپارچگی ) اشاره نمودند و عملکرد آن مجموعه را قبل از یکپارچگی مورد تقدیر عنوان نمود.