به گزارش اکونا پرس،

به نقل روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم، مانور خود حفاظتی ادارت با شعار (پدافند مردم محور، ایران قوی و آماده) با دستور مدیر منطقه قم و با اعلام فرمانده بسیج ادارات استان با رمز "یا زهرا(س)" در جایگاه اختصاصی ماهان تندیس قم آغاز شد.

در این مانور با محوریت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم و مشارکت سپاه علی‌بن‌ابیطالب (ع)، یگان امداد نیروی انتظامی، سازمان آتش‌نشانی، اورژانس و پشتیبان سامانه هوشمند سوخت به اجرا در آمد.

سید محمود طاهری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم با اشاره به مسئولیت‌های ادارات و سازمان‌ها در اجرای تدابیر همسو با پدافند غیرعامل جهت عمل به مسئولیت‌های حاکمیتی در زمینه حفاظت از جان کارکنان و مردم و همچنین حفاظت از تأسیسات و زیرساخت‌ها اظهار داشت: تمرین خود حفاظتی به عنوان پیش زمینه‌ای جهت تحقق اهداف پدافند غیرعامل و ارتقاء توانمندی و کاهش آسیب‌پذیری در مواجه با تهدیدهای احتمالی بایستی به‌صورت مداوم و منظم انجام گردد.

محسن اروجی مدیرکل مدیریت بحران استان نیز در خصوص برگزاری این مانور گفت: در این مانور هماهنگی خوبی بین سپاه، اورژانس، آتش‌نشانی، پلیس و نیروهای بسیجی وجود داشت و سعی ما بر این است که با آسیب‌شناسی و برگزاری مانورهای عملیاتی و نشست‌های پشتیبانی، این هماهنگی‌ها تقویت گردد.