به گزارش اکونا پرس،

به نقل از  اداره روابط عمومی مخابرات منطقه مرکزی، در این دیدار که سید وحید میر نظامی رییس شورای اسلامی شهر اراک نیز حضور داشت، مهندس لطفی انتخاب دکتر کریمی رابه سمت جدید تبریک گفت و گزارشی از وضعیت فعلی مخابرات ارایه نمود. 

مهندس لطفی با اشاره به دیدگاه غیرکارشناسی به شرکت مخابرات ایران طی سال‌های گذشته وعدم تغییرتعرفه های مخابراتی اظهارداشت: درطی این مدت نه تنها حمایتی از مخابرات به عمل نیامده است بلکه با قوانین ومصوبه های یک طرفه، مشکلات و موانع زیادی در سر راه توسعه ونگهداری شبکه های مخابراتی ایجاد شده است بطوریکه در حال حاضر بزرگترین مشکل مخابرات عدم توازن بین درآمد و هزینه ها است.

 مهندس لطفی در ادامه ضمن اشاره به تعامل و همکاری مطلوب مخابرات و شهرداری در سالیان متمادی اظهار داشت: امیدواریم در  شرایط سخت فعلی مخابرات با گسترش همکاری بیشتر دو سازمان، زمینه افزایش ارائه خدمات مطلوب تر در تمامی بخش های فرهنگی ، آموزشی،امنیتی واقتصادی که وابسته به شبکه های مخابراتی می باشند برای مردم استان فراهم شودو این در حالی است که اگر در بخش هایی همچون اخذ مجوزهای حفاری ، نصب دکل های مخابراتی وهمچنین تهاترمطالبات حمایت نشویم،مشترکین ومردم دچار مشکل شده و بیشترین زیان را متحمل می شوند .

  در ادامه این نشست دکتر کریمی شهردار اراک وسید وحید میر نظامی رییس شورای اسلامی شهر اراک در سخنان جداگانه ای از زحمات مجموعه مخابرات در خصوص تعامل با شهرداری اراک تشکرنموده واظهار امیدواری کردند با تدوام تعاملات وهمکاری های متفابل، مشکلات پیش روی مخابرات مرتفع گردد . 

گفتنی است در این دیدار تعدادی از مدیران مخابراتی حاضر در جلسه نقطه نظرات ومشکلات خود را در حوزه کاری مرتیط با شهرداری  مطرح نمودند.