به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید باباخانی امروز در نشست مسئولان شورای هیأت‌های مذهبی کشور که در قم در حال برگزاری است، اظهار کرد: این مهرواره مهم‌ترین رویداد حوزه هیأت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی است که در سه بخش «هیأت‌ها و تشکل‌های دینی»، «کتاب هیأت» و «ستایشگران اهل بیت علیهم السلام» برگزار می‌شود.

وی فعالیت در زمینه‌های خانواده، بانوان و نوجوانان، دارابودن تشکیلات و ساختار و چشم انداز و... را از جمله ملاک‌های انتخاب هیأت‌ها ذکر کرد و افزود: فعالیت‌ها و ابتکاراتی که در موضوعات حاج قاسم سلیمانی، کرونا و نسل حسینی توسط هیأت‌ها و تشکل‌های دینی اجرا شده جزو محورهای ویژه این مهرواره محسوب می‌شود.

وی گفت: شعار این مهرواره «در هوای نوی هیأت نفسی تازه کنیم» است که برای انتخاب آن از بیانات مقام معظم رهبری در مورد اهمیت فرهنگ استفاده شده است.

حجت‌الاسلام باباخانی مهلت شرکت در این مهرواره را تا هفتم آذرماه اعلام کرد و بیان داشت: اختتامیه این مهرواره در بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

رئیس سازمان هیأت‌ها و تشکل‌های دینی اظهار کرد: نمایشگاه مهرواره هوای نو متشکل از 50 غرفه هیأت‌ها و مراکز فرهنگی مردمی منتخب کشور پیش بینی شده که شرکت کنندگان در این نمایشگاه به ارائه فعالیت‌ها و خدمات خود خواهند پرداخت.

وی ابراز امیدواری کرد که با برگزاری این مهرواره علاوه بر ارتقای جایگاه هیأت‌ها و تشکل‌های دینی، انگیزه مردم برای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی ارتقا یابد و جریان فرهنگی موثری ایجاد شود.