به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، آیت‌الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از مشارکت هیأت‌های مذهبی در فعالیت‌های اجتماعی و خیرخواهانه اظهار کرد: خدمت در دستگاه اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نوعی فرصت برای هیأت‌های مذهبی است که این فرصت را می‌توان به عنوان امانت الهی دانست.

این مرجع تقلید تأکید کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید که خوش به حال کسانی که به رسالت ما عمل می‌کنند و مردم را هدایت و آگاه می‌کنند. فعالیت هیأت‌های مذهبی هم رسالت الهی است و امیدوارم همه خادمان اهل بیت(ع) خودشان را برای انجام درست این رسالت مهیا کنند.

وی جایگاه هیأت‌های مذهبی را مهم برشمرد و خطاب به مسئولان شورای هیأت‌های مذهبی کشور گفت: این پیغام مرا به همه هیأتی‌ها برسانید که جایگاه خودشان را قدر بدانند و افتخار کنند که در مسیر رضایت خداوند و اهل بیت(ع) قدم بر می‌دارند.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام مرتضی شعبان‌زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، نوشاد نوشادی مسئول شورای هیأت‌های مذهبی کشور و حجت‌الاسلام مجید باباخانی رئیس سازمان هیأت‌ها و تشکل‌های دینی به بیان گزارشی در خصوص راهبردهای سازمان تبلیغات اسلامی در ساماندهی و تقویت تشکل‌های دینی، مشارکت هیأت‌های مذهبی در امور اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی و اجرای مهرواره هوای نو پرداختند که مورد تحسین آیت‌الله العظمی علوی گرگانی قرار گرفت.