به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان در نشستی با مسئولان شورای هیأت‌های مذهبی کشور، حجت‌الاسلام مجید باباخانی رئیس سازمان هیأت‌ها و تشکل‌های دینی و حجت‌الاسلام مرتضی شعبان‌زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم ضمن تمجید از فعالیت‌های هیأت‌های مذهبی گفت: مسجد مقدس جمکران آمادگی دارد بستر و زمینه هر نوع همکاری با هیأت‌های مذهبی را فراهم کند و ما خودمان را خدمتگزار سربازان امام زمان(عج) و عاشقان امام حسین(ع) می‌دانیم.

وی با بیان این که هیأت مذهبی همانند مدرسه‌ای انسان ساز با جذابیت‌های خاص است، بیان داشت: نوجوانان و جوانان با شور و نشاط فراوان در هیأت‌های مذهبی حضور پیدا می‌کنند که پدیده جذابی است.

تولیت مسجد مقدس جمکران تقویت باورها و اعتقادات دینی مردم را یکی از نیازهای مهم نظام دانست و افزود: هر چه سازوکار برنامه‌های هیأت‌های مذهبی مستحکم‌تر و در راستای اهداف انقلاب اسلامی و از نظر محتوا عمیق‌تر باشد و با اسلام ناب و شناخت حقایق دین پیوند بخورد، تاثیرگذارتر است.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام باباخانی رئیس سازمان هیأت‌ها و تشکل‌های دینی با اشاره به ثبت حدود 93 هزار هیأت مذهبی در کشور و فعالیت 420 شورای هیأت‌های مذهبی اظهار کرد: هیأت مذهبی بستری نیست که فقط در دهه محرم عزاداری کند، بلکه نهادی است که در عرصه‌های مختلف از جمله کاهش آسیب‌های اجتماعی، توزیع بسته‌های معیشتی میان محرومان، فرزندآوری، سبک زندگی اسلامی و... نقش آفرینی می‌کند.