به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم، در این نشست که با حضور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه، رئیس ناحیه مرکزی قم و بخشدار جعفرآباد انجام شد، ذبیح‌اله عبدالهی فرماندار شهرستان جعفرآباد قم، بر اهمیت و حساسیت مدیریت توزیع مصرف سوخت تأکید نمود و از حسن عملکرد، تعامل و همکاری سازنده مدیر و کارکنان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم، در نظارت بر جایگاه‌ها و ارائه خدمات مطلوب به مردم و همچنین توزیع نفت سفید و گاز مایع میان روستائیان این شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

سید محمود طاهری مدیر منطقه قم نیز در این دیدار گفت: وظیفه ما خدمت‌رسانی و جلب رضایت مردم به خصوص کشاورزان و دامداران زحمتکش است و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم تمامی تلاش خود جهت کاهش مشکلات و موانع موجود را به کار خواهد بست.

طاهری در ادامه افزود: در حال حاضر در استان قم تعداد ٦٠٠خانوار از نعمت گاز طبیعی محروم بوده و از نفت سفید استفاده می‌نمایند و با توجه به اینکه این افراد قبلاً در سامانه الکترونیکی تجارت آسان ثبت‌نام نموده‌اند، سهمیه ماهیانه سوخت خود را از طریق کارت‌های بانکی دریافت می‌نمایند.

در پایان این جلسه، برنامه‌ریزی و تمهیدات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم در خصوص سوخت‌رسانی مطلوب به مردم و تخصیص سوخت به ادوات کشاورزی شهرستان جعفرآباد در فصل زمستان و همچنین درخواست جانمایی و احداث یک باب جایگاه عرضه سوخت جدید در شهرستان جعفرآباد مورد بررسی قرار گرفت. ضمن اینکه مدیر منطقه به همراه رئیس ناحیه مرکزی، از جایگاه های عرضه سوخت بازدید نموده و از آخرین وضعیت سوخت‌رسانی به مصرف‌کنندگان عمده و جزء سوخت شهرستان مطلع گردیدند.