به گزارش اکونا پرس،

به نقل از ایثار واحد استان قم، استاندار قم یکشنبه شب در دیدار با خانواده معظم شهیدان زین الدین طی سخنانی با اشاره به جایگاه والای شهدا گفت: تکریم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باید مورد تاکید قرار گیرد.

سید محمد تقی شاهچراغی با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای استان قم‌ در دوران دفاع مقدس و مدافعین حرم، ادای دین مسئولان نظام به شهدا و ایثارگران را ضروری دانست و افزود: تلاش مسئولان برای خدمت به مردم در سطح کشور و استان نشان پایبندی مدیران و مسئولان به آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و وصایای شهدای عظیم الشان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این دیدار ضمن گرامی داشت سالروز شهادت شهید زین الدین و 6000 شهید استان قم و بزرگداشت هفته بسیج گفت: امروز مفتخریم خدمت گزار 6000 شهید، 12هزار جانباز و 600 آزاده و خانواده معظم ایشان در استان قم هستیم.

حجت الاسلام حسن هنرمند افزود: علاوه بر جمعیت ایثارگری بومی، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم به 5000 مهاجر ایثارگر نیز خدمت رسانی می کند که با احتساب خانواده این جمعیت به 20000 نفر می رسد.

وی افزود: رسالت بنیاد شهید ارایه خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران همراه با تکریم این عزیزان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

مادر شهیدان زین الدین نیز در این دیدار با اشاره به مجاهدت شهدا و ایثارگران بر لزوم خدمت رسانی به مردم و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطح جامعه تاکید کرد.

ایشان با اشاره به اقدامات نیروهای جهادی وانقلابی افزود: تلاش فراگیر و همه جانبه در مسیر خدمت به مردم و رفع مشکلات ایشان در این شرایط حساس ضروری است و کوتاهی در رفع مشکلات مردم اثرات و لطمات جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت.در پایان این دیدار استاندار قم با اهدای لوحی از مقام مادر سرداران شهید زین الدین  تجلیل به عمل آورد.