به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی، مهندس عزت اله آمری در پیامی به‌مناسبت هفته بسیج، چهل و دومین سالروز تشکیل ارتش مردمی و پر افتخار بسیج را به همه بسیجیان عزیز و پرتلاش و فداکار صنعت بزرگ آب کشور تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“بسیج لشکر مخلص خداست”

این جمله ماندگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی چه زیبا جایگاه و اهمیت بسیج را به تصویر کشیده است. هفته بسیج یادآور ازخودگذشتی های فرزندان رشید ایران اسلامی است که در طول عمر باعزت این نهاد مردمی، همواره در قامت تعهد، اخلاص، ایمان و تخصص، ایفای نقش نموده اند.

ما ملت ایران همواره شاهد ایثار، شجاعت، حضور و مسولیت پذیری بسیجیان عزیز در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در کشور در شرایط عادی و شرایط خاص هستیم.

پرواضح است که نقش بسیج در کنار دیگر نیروهای نظامی ، انتظامی ، امنیتی و مجموعه دستگاه های خدمتگزار در رخدادهای مختلف چون محرومیت زدایی، عمران و آبادانی، کنگره عظیم اربعین و کمک و مساعدت به مردم در بلایای طبیعی چون سیل و زلزله و اهتمام جدی در مبارزه‌ با کرونا کم نظیر، بی بدیل و شایسته تقدیر است.

به بهانه و مناسبت هفته بسیج، با ارج نهادن به خدمت رسانی این قشر تاریخ ساز؛ این مناسبت را به مردم فهیم و ولایت مدار ایران عزیز، خانواده بزرگ صنعت آب کشور، به ویژه همکاران محترم شرکت آب منطقه ای مرکزی تبریک عرض می‌کنم.

                                                                                                                        عزت اله آمری

                                                                                                  رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل