به گزارش اکونا پرس،

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: پس از استقرار سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2015 در ستاد مرکزی، مناطق 2 و 6 شهر اصفهان و مناطق خودگردان برخوار، خمینی شهر، نجف آباد، لنجان، تصفیه خانه آب بابا شیخعلی وتصفیه خانه فاضلاب شمال، این گواهینامه با اعتبار سه سال برای آبفای استان اصفهان صادر شد.

مجتبی قبادیان در خصوص سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2015 افزود: این سیستم شناخته شده ترین استاندارد مدیریتی در جهان است که در سال ۲۰۱۵ ویرایش جدید (پنجمین نسخه) آن توسط سازمان بین المللی استانداردها ارائه شده است.

وی مبنای استقرار سیستم مدیریت  کیفیت ISO 9001:2015 را بر اساس استاندارد های بین المللی اعلام کرد و گفت: با اجرای این فرایند، توانایی ارائه خدمات مستمر به مشترکین به منظور افزایش رضایت مردم فراهم می شود چرا که هدف از اجرای این استاندارد بین المللی، یکسانی در ساختار سیستم های مختلف مدیریت کیفیت است.

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان این که  به کارگیری یک سیستم مدیریت کیفیت، یک تصمیم استراتژیک برای شرکت  است که زمینه را برای  فعالیت های توسعه پایدار فراهم می کند، تصریح کرد: برآورده سازی مستمر الزامات و پرداختن به نیازها و انتظارات آینده، در استقرار این سیستم مدیریت کیفیت، باعث افزایش پویایی، اصلاح، بهبود، نوآوری و خلاقیت در انجام کارها می شود.

قبادیان مزایای استقرار سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2015 را افزایش بهره وری و مزیت رقابتی، مشخص نمودن مسئولیت ها در سراسر سازمان، بهینه کردن فرآیند ها، کنترل مناسب مستندات، بهبود ارتباط با کارکنان و مشتریان، فراهم نمودن سیستم ارزیابی جهت بهبود مستمر، کاهش هزینه ها و افزایش سطح رضایت مشتریان عنوان کرد.

شایان ذکر است ممیزی خارجی توسط شرکت مودی اینترنشنال در تاریخ های 30 آبان، یکم و دوم آذرماه جاری انجام شد.

اصفهان- محسن راعی