به گزارش اکونا پرس،

سعید بزرگی با اشاره به عملکرد موفق شرکت صبافولاد خلیج فارس در سال مالی ۱۳۹۹ - ۱۴۰۰ و بیان اینکه همه موفقیت‌های بدست آمده حاصل لطف خداوند متعال و همدلی و همت پرسنل و کارگران خدوم صبا فولاد خلیج فارس است، تصریح کرد: طی ۱۸ ماه حضور اینجانب در شرکت صبا فولاد خلیج فارس با لطف خدا و ایجاد باور ما می‌توانیم در پرسنل، همچنین تکیه به توان داخلی و اعتماد به جوانان، توانستیم رکوردهای پی‌درپی را در تولید فروش و سود آوری به ثبت برسانیم.

بزرگی گفت: امروز با افتخار باید اعلام کنم در ۲۴ آبان ماه مجددا جوانان متخصص و کارآمد و کارگران خدوم در صبافولاد توانستند رکورد جدید را تولید روزانه به ثبت برسانند.

مدیرعامل صبا فولادخلیج فارس افزود: علاوه بر آن میانگین ریت تولید( میزان تولید بر ساعت ) نیز رکورد جدیدی را به ثبت رسانید و با این حساب، دهمین رکورد در عرصه تولید را در یک سال گذشته به ثبت رسید.

وی مراتب قدردانی و سپاس خود را از حمایت‌های وزیر محترم کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و مدیران عامل هلدینگ‌های صبا انرژی و آتیه صبا اعلام کرد و اظهار داشت: از  کارگران، پرسنل و مدیران شرکت صبا فولاد خلیج فارس برای تحقق این موفقیت تشکر کرده و این موفقیت را به خانواده بزرگ بازنشستگان که سهامداران اصلی شرکت هستند، تبریک می‌گویم.

اصفهان- محسن راعی