به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، وی تاکید نمود: تاکنون ۷۳ پلاک اراضی ۹۰ هکتاری گردو با شهرداری توافق نمودند که ۶۵ درصد از اراضی را به شهرداری واگذار نمایند و ۳۵ درصد باقی مانده سهم مالک باشد، لذا با قبول این موضوع توسط مالکین، به زودی اولین مجوز و پروانه ساخت اراضی ۹۰ هکتاری گردو صادر می شود.

شهردار اراک در خصوص پروژه تقاطع غیرهمسطح صیدی نیز، گفت: طی جلسه با مدیران شرکت آذرآب و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)، مشکل بلوک های فلزی عرشه راستگرد پروژه رفع و طبق قولی که به شهروندان داده بودیم، عملیات حمل بلوک ها به محل پروژه، روز گذشته هفتم آذر ماه انجام و انشالله تا اردیبهشت ماه سال آینده شاهد بهره برداری کامل از این پروژه باشیم.

وی در خصوص پروژه سردار مقاومت نیز، گفت: انشالله با مساعد بودن شرایط جوی، تا پایان آذر ماه سال جاری، شاهد بهره برداری از زیرگذر پروژه سردار مقاومت خواهیم بود.

شهردار اراک در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، بیان داشت: از آنجا که نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی مورد تاکید شورا و شهرداری می باشد، لذا در حال پیگیری جهت اخذ وام ۶۰ میلیارد تومانی از بانک ها برای نوسازی اتوبوس ها و اخذ وام ۱۰۰ میلیونی مختص به رانندگان تاکسی های فرسوده، جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر اراک هستیم.