به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازروابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی همزمان با این مراسم ، جشن عبادت فرزندان همکار نیز برگزار شد و  از ایثارگران و برنده گان مسابقات قرآنی فرزندان همکار تجلیل و قدردانی شد.

مهندس عرفانی نسب مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان این مراسم طی سخنانی بیان داشت :‍ خدمات صادقانه و مخلصانه همکاران بازنشسته ما طی سالهای گذشته بر هیچ کس پوشیده نیست و  ایشان در طول خدمت خود مبدا و منشا خدمات بسیار مفیدی بودند.

وی افزود : جوانی این عزیزان که در راه خدمت به مردم و کشور عزیزمان سپری شد با هیچ چیزی قابل جبران نیست و امروز درصدد برآمدیم از گوشه ای از تلاش ها و کوشش های آنان قدردانی نماییم.

مهندس عرفانی نسب در بخش دیگری از سخنان خود به جشن عبادت فرزندان همکار اشاره نمود و اظهار داشت : ورود به سن تکلیف یعنی پذیرفتن عبودیت و بندگی پروردگار متعال است که فرا رسیدن این تکلیف شیرین را بر فرزندان حاضر در این جلسه تبریک عرض مینمایم.

وی در ادامه استقلال امروز کشور را حاصل مجاهدت، ایثار و فداکاری رزمندگان، جانبازان، ایثارگران، شهدا و خانواده‌های معظم آنان دانست و بیان نمود : حقیقتاً فداکاری ایثارگران و شهدای گرانقدر بار سنگینی بر عهده همه ما گذاشته است و انشااله خداوند توفیق دهد به خوبی از عهده آن برآییم.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین  رود بارانی رئیس ستاد اقامه نماز با اجرای برنامه ای مفرح ، احکام دین اسلام را برای فرزندان بیان نمود و حجت السلام و المسلمین فراهانی دبیر شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان مرکزی سخنانی ارایه نمود.

در پایان این مراسم از بازنشستگان ، ایثارگران ، برگزیدگان مسابقات قرآنی و همچنین فرزندان همکاری که به سن تکلیف رسیدند ، با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.